2015. február 23., hétfő

Első bejegyzés :)

Na már megint ott vagyok, hogy néhány tűbarátnőm megkívántatta velem a blogolást.
Nem vagyok nagy grafomán, ne várjatok ömlengéseket, de ez a felület azért mégis alkalmasabb a kézimunkák bemutatására, mint a FB.

Úgy tervezem, hogy mivel az előző blogjaim teljesen törlődtek, vegyesen fogok bemutatni régi és új munkákat. Majd igyekszem címkézni is. Nagyon hasznosnak tartom, de régen lusta voltam hozzá.

Az első mutatni valóm tulajdonképpen apró semmiség. Eddig nem is hiányzott. De már tudom, nem élet az élet nélküle! ;-)
Mondjuk ha már annyi haszna lesz, hogy a párom nem tenyerel bele a tűimbe, akkor megérte!





Ezt a kislányt zsugorfóliából készítettem, és medálnak szántam. Sokáig a fiók mélyén csücsült, de most tűőrré alakult. Needleminder, ahogy az angol mondja. Kb. 3x4 cm-es.
Megjegyzem, nem volt könnyű megfelelő mágnest találni hozzá, mert a hobbiboltiak gyengék ahhoz, hogy a műanyagon keresztül is megtartsanak egy tűt. De kaptam egy számítógépből kiszerelt darabot, és a boltival együtt használva már jól végzi a dolgát.
Ja és az is szempont volt, hogy ne legyen nehéz, mert ha a kifeszített anyagra akarom tenni, ahogy a képen látszik, akkor jobb, ha könnyebb.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó megoldás :)

    Örülök, hogy újra írsz blogot :) viszont nem tennéd ki azt a lehetőséget, hogy követni lehessen a blogodat?

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy újra itt vagy :) és igen: követnélek én is ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! :)

    Az a helyzet, hogy folyamatosan fejtörést okoz a Blogger, mert még mindig olyan nyakatekert nekem. A rendszeres olvasókat így nem is találtam meg. Viszont valahol azt ajánlották, hogy ehelyett tegyem ki a Google+-os követőim modult. Így meg olyanok is odakerültek, akiket nem biztos, hogy érdekel ez a téma. Azért még gondolkodom...

    VálaszTörlés
  4. Dórikám, nagyon örülök, higy visszatértél, hogy itt vagy. Ha szeretnéd, segítek neked az oldalad szerkesztésében.

    VálaszTörlés
  5. Sikerült!!! Az a helyzet, hogy amikor először próbáltam, akkor fel sem ajánlotta, de ma ott volt. :D

    VálaszTörlés